صنایع مستقر در شهرک کاسپین باپیگیری‌های مجدانه استاندار قزوین از پرداخت عوارض مالیات به مدت ۷ سال از تاریخ اخذ پروانه بهره برداری معاف شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار گفت:  شهرک صنعتی کاسپین قزوین پس از مدت‌ها مطالبه صنعتگران و تولیدکنندگان با حمایت دولت و هیات وزیران مشمول معافیت مالیاتی شد.

جمالی پور افزود : سال‌ها بود که مدیران صنایع، کارخانجات و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ضرورت معافیت را از دستگاه‌های قضایی و مقننه مطالبه می‌کردند که در نهایت این موضوع از سوی هیات وزیران به تصویب رسید.

استاندار تاکید کرد: ورود دولت با نگاه حمایتی به موضوع معافیت‌های مالیاتی صنایع و کارخانجات مستقر در شهرک کاسپین، یک دستاورد عظیم در سال جهش تولید محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: در زمان راه اندازی شهرک کاسپین، طول مسافت آن تا تهران به صورت زمینی اندازه گیری شده بود که موجب برخورداری واحد‌های تولیدی آن از امتیاز معافیت مالیاتی شد، اما با آیین نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید که طی سال‌های گذشته وضع شده بود این مسافت هوایی مدنظر قرار گرفت و شهرک صنعتی کاسپین از معافیت محروم شد.

استاندار گفت: بازگشت معافیت مالیاتی به شهرک کاسپین موجب رونق تولید و جذب سرمایه گذار در این شهرک صنعتی پرتقاضا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار