مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۴۰ واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی این استان در سال جهش تولید احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با تاکید بر افزایش اشتغال و تحقق شعار جهش تولید، از حمایت و برنامه‌های این شرکت برای بازفعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

او بازدید و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی را زمینه‌ساز آشنایی مدیران با مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: مشکلات بیشتر واحدهای تولیدی  در زمینه تامین سرمایه در گردش، مشکلات بانکی ، بیمه‌ای و مالیاتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش می‌شود با حل موانع موجود و با همراهی دستگاه‌های اجرایی مربوطه، این واحدهای صنعتی نیز در سال جهش تولید احیاء و به چرخه تولید بازگردند.

اوکاهش بروکراسی اداری را یکی از لازمه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش بروکراسی، روند سرمایه‌گذاری ها در استان تسهیل و افزایش یابد.

اهلی تامین امکانات اولیه و زیرساخت‌های ضروری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: تلاش بر این است تا با تکمیل زیرساخت‌ها ، جذب سرمایه‌گذاری در استان افزایش یابد و به ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید نیز توجه ویژه‌ای شود.

او از حمایت سرمایه ‌گذاران برای فعالیت های تولیدی و صنعتی خبر داد و اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی مشوق‌ های لازم را برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند، در نظر گرفته است.

اهلی با بیان اینکه حمایت از صنعتگر ، ایجاد اشتغال و کارآفرینی توسعه اقتصادی را بدنبال خواهد داشت، افزود: حمایت از صنایع کوچک به تولید زودبازده منجر شده و راهگشای رشد صنعت است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.