رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از ۲۸ خرداد ماه تا اول تیر ماه امسال تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا شجاعی پور رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس بیان کرد: با توجه در خواست های مکرر اولیاء محترم دانش آموزان، امکان ثبت نام  و ویرایش اطلاعات در سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی فراهم شده است.

او، تصریح کرد: داوطلبان جا مانده از ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی می توانند از روز چهارشنبه ۲۸  خردادماه تا اول تیرماه امسال با مراجعه به سامانه https://sanjesh.farsedu.irثبت نام کنند.

شجاعی پور ادامه داد: شرکت کنندگانی که  از قبل اقدام به ثبت نام کرده اند در صورت نیاز می توانند با مراجعه دوباره به سامانه مذکور نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه این فرصت پس از مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نمی شود، افزود: به تمامی  شرکت کنندگان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی توصیه می شود ،اطلاعات ثبت نامی خود را  با دقت کنترل کرده  و اشکالات احتمالی را به ویژه در رابطه با رشته وسهمیه انتخابی اصلاح  کنند.

او، اضافه کرد: با توجه اینکه هر دانش آموز تنها مجاز به انتخاب بر اساس منطقه، محل یا شهر محل تحصیل فعلی خود  بوده، لازم است این موضوع به دقت مد نظر قرار گرفته و در صورت لزوم اصلاح لازم انجام شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.