جلسه فرمانداران استان مازندران با حضور وزیر کشور در استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جلسه فرمانداران استان مازندران با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور امروز سه شنبه ۲۷ خردادماه در استانداری مازندران برگزار شد.

مهمترین طرح های پیش روی مازندران 

خیرانپور معاون هماهنگ کننده اقتصادی استانداری مازندران  در جلسه فرمانداران استان مازندران با حضور وزیر کشور ،گفت:پیگیری ایجاد ۴۳ اسکله دریایی، اتمام ۲۲ طرح نیمه تمام با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان نیز مهمترین طرح‌های سال ۹۹ در استان است.
 
او افزود: اجرای طرح تولید قزل آلای عاری از بیماری با هدف صادرات به وزن بیش از ۲۰۰ هزار تن با ۵ میلیون دلار صرفه جویی اقتصادی، یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در استان است.

غلامی راد رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران به نرخ تورم ۲۴ درصدی در استان اشاره کرد و افزود: نسبت سپرده گذاری در مازندران فقط حدود ۲ درصد بوده و سهم تسهیلات استان نیز به دلیل ساختار اقتصادی مازندران و سرمایه گذاری شرکت‌ها در تهران، سهمی اندک است.

با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد برای مازندران مصوب شده و بخش عمده آن درآمد‌های مالیاتی است گفت: از ۵ هزار طرح نیمه تمام استان، امسال هزار و ۳۰۰ طرح به سرانجام خواهد رسید. همچنین اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با ایجاد زیرساخت‌های تجاری نیز از دیگر موضوع‌هایی است که پیگیری می‌شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.