فرماندار ویژه آبادان گفت: استفاده از ماسک برای تمام شهروندان این شهرستان الزامی است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به الزامی بودن استفاده از ماسک در بین شهروندان به ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دستور داد : بنرهای هشدار دهنده در خصوص الزام بر استفاده از ماسک در سطح شهر نصب گردد.

او افزود: دستورالعمل طرح ضربتی کرونا از روز شنبه آغاز می شود و اگر این طرح نتیجه و خروجی نداشت محدودیتها را باز میگردانیم.

فرماندار ویژه آبادان گفت : تا کنون همه جامعه را کنترل کردیم به این نتیجه رسیدیم که چرا باید کل جامعه را قرنطینه کنیم جامعه ما همه افراد متعهدی هستند ، خودشان به فکر سلامتی خود هستند آنهایی که آلوده هستند باید کنترل شوند.

موسوی با بیان اینکه  دستورات لازم به مسئولان امر داده شده و  قرار است عملیاتی شود، تصریح کرد: برای کنترل افراد آلوده به ویروس کرونا از بین خود مردم افرادی تحت عنوان افراد معین که شامل ۲۰۰نفرهستند قرار دادیم و سعی برآن شد این افراد هر ۵ نفر از مبتلایان را در سطح شهرستان آبادان کنترل و نظارت کند.

باتوجه به تکمیل شدن ظرفیت  بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بیمارستان ۱۷ شهریور به عنوان بیمارستان پذیرش بیماران کرونایی تعیین شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام آقای فرماندار اول ماسک را با قیمت مناسب به مردم عرضه کن و بعد مسائله قطعی آب را با برق و حل کنید و بازار را هر وروز ضد عفونی کنید بعد مواردی را که میخواید اجبار کنید انجام بفرمائید