هفته آینده تنها نقطه فاضلاب رو باز کنگاور اصلاح می‌شود

مدیر امور آبفای شهری کنگاور گفت : با اطلاع از جاری شدن فاضلاب در محوطه مجموعه ورزش شهید قلیوند، بسرعت یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه واترجت در محل مستقر کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جعفر رستمی مدیر امور آبفای شهری کنگاور گفت : با لایروبی مسیر فاضلاب در پایین دست اداره بهزیستی که متاسفانه توسط کشاورزان روی آن باز می‌شود مسیر مجموعه ورزش شهید قلیوند اصلاح شد.

او از رفع گرفتگی فاضلاب درون مجموعه شهید قلیوند با تلاش واحد حوادث آبفا خبر داد و گفت : فاضلاب کوچه‌های روبه روی سپاه، شهرک جهاد و محله اطراف اداره منابع طبیعی از این مسیر عبور می‌کند.

رستمی از اصلاح تنها نقطه روباز فاضلاب کنگاور در پایین دست بوتان گاز قدیم در هفته آینده خبر داد و افزود: متاسفانه باوجود فعالیت‌های شبانه روزی شرکت آبفا، ولی کشاورزان عزیز بار‌ها قفل درب منحول‌ها را شکسته و مسیر عبور فاضلاب را به جهت دیگری برای آبیاری کشاورزی هدایت می‌کنند.

مدیر آبفا کنگاور گفت: این اقدام کشاورزان یک مشکل قدیمی در این شهر است و باید مجموعه بهداشت شهرستان برای جلوگیری از تهدید سلامتی مردم وارد گود شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.