مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۲۸ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف سمند با ۱۳۱ کیلو تریاک در شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی از جنوب کشور به مقصد تهران می‌باشند و قصد دارند از محور‌های مواصلاتی "شاهین شهر" عبور کنند، بلافاصله پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شد.

او افزود: در این رابطه ۲ سواری سمند که یکی از آن‌ها راه پاکن ودیگری حامل محموله بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از صندوق عقب یکی از خودرو‌ها ۱۴ بسته تریاک به وزن ۱۳۱ کیلو کشف شد.

سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز با سوداگران مرگ مقابله می‌کند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کرده که امید است مردم نیز در راه مبارزه با این ابر آسیب با پلیس همکاری داشته باشند و اخبار و اطلاعات مربوطه را به موقع و در اسرع وقت اعلام کنند.

 

کشف ۱۵۶ کیلو حشیش در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی از محور‌های مواصلاتی اصفهان هستند بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس در ورودی اصفهان خودروی حامل مواد مخدر را که یک دستگاه کامیون کشنده بود متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۵۶ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در اطاق بار کامیون جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در "مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی" اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق می‌کند، ماموران پلیس آگاهی شهرستان "مبارکه" وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که یک دستگاه موتورسیکلت هوندا CB۴۰۰ فاقد مدارک و مجوز‌های گمرکی و قانونی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش موتورسیکلت کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کشف ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق در"برخوار

سرهنگ" نعمت خلیلی اظهارداشت:ماموران پلیس آگاهی از فعالیت ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان برخوار باخبر شدند.
وی افزود:ماموران پس از هماهنگی‌های لازم، به محل اعزام و در بازرسی از این واحد صنعتی ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است عنوان داشت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می‌کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.

 

غرق شدگی چهار گردشگر در دریاچه زاینده رود چادگان

مسوول مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در پی گزارشی از غرق شدگی این گردشگران در دریاچه زاینده در محدوده شهر گردشگری چادگان ماموران اورژانس به محل اعزام شدند.
 
غرق شدگی


غفور راستین گفت: ماموران اورژانس جسد چهار گردشگر ۴۵، ۲۲، ۲۳ ساله را که جان خود را ازدست داده بودند را به پزشکی قانونی انتقال دادند.
 

مهار حریق کارگاه چاپ لباس در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دیشب حادثه حریق در کارگاه چاپ لباس واقع در خیابان ولیعصر به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان ۱۲۵ اعلام شد و گروه‌های امداد و اطفاء از چهار ایستگاه آتش نشانی ۹، ۴، ۷ و ۶ به همراه افسر آماده وقت به محل حریق اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگرانی افزود: نخستین گروه از ایستگاه شماره ۹ پس از چهار دقیقه به موقعیت آتش سوزی رسیدند و با یک عملیات سریع و ویژه از سرایت حریق به مغازه‌های مجاور جلوگیری و آتش را مهار کردند.

علت حریق در دست بررسی کارشناسان است.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.