رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت : تاکنون بیش از ۳۵۷ واحد صنفی به‌دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در کرمانشاه پلمب شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا سلیم‌ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه به ارائه گزارشی از روند برخورد با تخلفات بهداشتی اصناف پرداخت و گفت : نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

او با اشاره به روند بازگشایی مشاغل، گفت : تاکنون بیش از ۳۵۷ واحد صنفی به‌دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در کرمانشاه پلمب شده‌اند، گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و مشاغل با قوت توسط تیم‌های نظارت و بازرسی ادامه دارد.

او با اشاره به روند رو به افزایش شیوع ویروس در مناطق مختلف استان کرمانشاه، افزود: با رفتن به نقاط پرازدحام و قرمز و همچنین عدم رعایت نکات بهداشتی خودمان را در معرض بیماری قرار می‌دهیم.

سلیم‌ساسانی ادامه داد: از روز شنبه تاکنون تمام بازرسان اصناف استان اولویت نخست خود را بازرسی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی کسبه و اصناف قرار داده‌اند و در صورت مشاهده تخلف واحد صنفی بعد از یک مرتبه تذکر پلمب می‌شود.

سلیم‌ساسانی به نحوه فعالیت رستوران‌ها اشاره کرد و گفت: پذیرش مشتری دارای شرایط خاصی است که باید رعایت شود، به‌طوری که فاصله میز‌ها بین یک تا ۱.۵ متر خواهد بود و گرفتن وجه نقد همچنان ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: نظارت بر رعایت بهداشت کارکنان در واحد‌های صنفی، به‌ویژه رستوران‌ها و اماکن توزیع و فروش مواد خوراکی خیلی شدیدتر خواهد بود.

این مسئول گفت: تالار‌های پذیرایی تا صدور اجازه باز نشدن از سوی ستاد مبارزه با کرونا از برگزاری هرگونه مجلسی باید خودداری کنند و بازرسان اصناف نیز بر این مهم نظارت دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.