شورای آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتحانات پایانی نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شورای آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه‌ای درباره جزئیات و شیوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم گفت : برگزاری امتحان پایان ترم اجباری است و به منظور پیشگیری از بروز اشکالات فنی حین برگزاری آزمون، حضور اساتید در زمان امتحان پایان ترم در دانشگاه الزامی است.

بر اساس این اطلاعیه، استاد در انتخاب شیوه ارزیابی مورد نظر خود از بین شیوه‌های مصوب مختار است، اما لازم است شیوه ارزیابی انتخابی خود را قبل از شروع امتحانات به اداره آموزش اعلام کند.

 مقرر شد به دانشجویان اطلاع رسانی شود که برای روز‌های امتحان تمهیدات لازم برای دسترسی به اینترنت مطمئن و پرسرعت را در نظر گیرند و از آنجا که اداره آموزش دانشگاه در خصوص حذف ترم و حذف درس با دانشجویان همکاری کامل داشته است، در زمان برگزاری امتحانات، عدم دسترسی به اینترنت و قطعی آن قابل قبول نیست.

عدم حضور دانشجویان در زمان امتحان و عدم پاسخ دهی به سوالات در زمان تعیین شده به منزله غیبت امتحانی بوده و نمره بخش امتحان پایان ترم صفر لحاظ می‌شود؛ بنابراین در این صورت فقط نمرات کلاسی مانند تمرین، کوئیز، پروژه و ... (حداکثر تا پنجاه درصد نمره کل) به صلاحدید استاد مربوطه به عنوان نمره نهایی لحاظ می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.