مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه ۲۸ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در "سیاهکل" دستگیر شد

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در پی ارجاع نیابت قضائی از استان آذربایجان شرقی به استان گیلان مبنی بر دستگیری یک کلاهبردار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اوافزود: با به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی و اشراف اطلاعاتی، محل اختفای متهم در شهرستان "سیاهکل" شناسایی و این کلاهبردار در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان بر اساس محتویات پرونده، متهم به عنوان مسئول خرید یکی از سازمان‌ها با جلب اعتماد، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال برای خرید اجناس دریافت و اقدام به فرار کرده بود.

سردار ملکی با اشاره به متواری بودن متهم به مدت یک سال، تصریح کرد: کلاهبردار ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر توجه بیشتر مردم به هشدار‌های انتظامی در خصوص پیشگیری از کلاهبرداری از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه و هروئین در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر شیشه و هروئین در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

اوبا بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز و ردپایی از دو بردار سابقه دار ۴۱ و ۳۶ ساله در این پرونده کشف شد، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازرسی از منزل مسکونی متهمان ۶۰۰ گرم شیشه، ۵۰۰ گرم هروئین، یکدستگاه ترازوی توزین مواد و یکدستگاه کارت خوان کشف کردند.

جانعلی پوردر پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند گفت: اعتیاد پدیده شومی است که تولید، اشتغال و نهاد خانواده را به نابودی می‌کشاند و پیشگیری از این بلای خانمان سوز از با بالا بردن سطح آگاهی افراد امکان پذیر خواهد بود.

کشف ۳۰ رأس دام فاقد مجوز در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: ماموران انتظامی بخش چابکسر حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۳۰ رأس گوساله فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسی از خودرو مورد نظر اشاره کرد و افزود: برابر دستور قضائی راننده ۳۵ ساله خاور به همراه دام‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به قرنطینه دامی چابکسر ارجاع داده شدند.

او گفت کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با تاکید به اینکه حمل دام و طیور باید با دریافت مجوز‌های لازم انجام شود از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.