زمینه اجرای چهار هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی بین شهرداری شهرکرد و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد با اشاره به لزوم بهره مندی از توان سرمایه‌گذاران برای توسعه این شهر گفت: زمینه اجرای چهار هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی بین این شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در چهار محور فراهم شد.

او افزود: اجرای این میزان سرمایه گذاری در طرح‌های مدیریت شهری شهرکرد بر اساس امضای تفاهم نامه مشارکت، نخستین طرح قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در چهارمحال و بختیاری با شهرداری مرکز استان انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و پروژه‌های محرومیت زدایی


عبدالغنی اضافه کرد: این تفاهم نامه در راستای توجه به قشر‌های آسیب‌پذیر و رفع محرومیت تنظیم، امضا و مبادله شده است.

او ادامه داد: ساخت ۴۰۰ واحد مسکن اجتماعی برای قشر‌های آسیب‌پذیر، تکمیل مجموعه پزشکی سلامت شهرداری با محوریت کمک به محرومان، توجه به نشاط و شادابی در مناطق محروم با ایجاد چمن‌های مصنوعی و فضای سبز و راه‌اندازی مجموعه بزرگ فرهنگی، آموزشی و ورزشی ۴۰۰ هکتاری سردار شهید قاسم سلیمانی از محور‌های تفاهم نامه مشارکتی شهرداری شهرکرد و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) است.

عبدالغنی گفت: با اجرای این تفاهم نامه احداث زیرگذر و روگذر در چهارراه آیت‌الله طالقانی و میدان معلم شهرکرد و تکمیل کمربندی جنوب مرکز چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود.

او افزود: مجموعه مجتمع پزشکی سلامت شهرکرد (طرح نیمه تمام برج‌های دوقلو شهرداری) شش هزار متر مربع زمین و افزون بر ۸۰ هزار متر مربع زیربنا دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار