رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در کردستان تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردارزاده رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت:این میزان پرونده تخلف به دنبال انجام ۲۲ هزار و ۸۲۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان تشکیل شده و در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۶۴ مورد تخلف احراز و پرونده آن‌ها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او ارزش این پرونده‌های تشکیل شده را ۳۹ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر این ۴۵۸ مورد گشت مشترک هم در این مدت انجام شد که در نتیجه آن ۱۱۳ فقره پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال تشکیل شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان با اشاربه اینکه طی این مدت ۲ هزار و ۸۸۸ مورد گزارش مردمی هم ثبت شده است، اضافه کرد: از گزارش‌های مردمی و ناظران افتخاری ۱۶۶ مورد تخلف به ارزش ۷۲۹ میلیون ریال احراز شد و مابقی یا احراز نشده و یا به مصالحه منجر شده است.

سردار زاده یادآور شد: بازرسی و نظارت از واحد‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی هم، چون برنج، قند و شکر، روغن نباتی، حبوبات، لبنیات، گوشت قرمز و سفید، ماهی، قنادی و خشکبار در اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان با بیان اینکه با متخلفان و گران‌فروشان برابر قانون برخورد می‌شود، تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت از واحدهای صنفی را به تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.