مظفر محمد خانی با اشاره به تصادف کامیون و نیسان در کیلومتر ۱۰ محور فولادمحله به کیاسر گفت: دو نفر در این رابطه حادثه دیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمد خانی مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تصادف کامیون و نیسان در کیلومتر ۱۰ محور فولاد محله به کیاسر به وقوع پیوست گفت: دو نفر در این تصادف حادثه دیدند که یک نفر از آن‌ها توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

او تصریح کرد: واژگونی پراید در کیلومتر ۷۷ محور سرخه به آرادان حادثه دیگری بود که ۲۷ خرداد اتفاق افتاد که مجروحان این حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان اینکه ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ارتفاع زدگی و پیچ‌خوردگی پای راست زن کوهنورد ۴۹ ساله در ارتفاعات شاهوار شاهرود به هلال احمر گزارش شد ابراز داشت: در پی این حادثه چهار امدادگر از پایگاه کوهستان جنگل ابر به محل حادثه اعزام شدند.

محمد خانی با بیان اینکه با انتقال مصدوم به مراکز درمانی عملیات نجات این فرد ساعت ۲۰:۱۰ همان روز به پایان رسید افزود: خوشبختانه حال این فرد خوب است، اما باید گفت استفاده از کفش مناسب و داشتن راهنمای خوب در صعود به ارتفاعات نقش بسیار مهمی دارد که انتظار می‌رود لیدر‌ها به این موارد به‌دقت توجه کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار