بختیاری گفت: امسال ۲۰۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می شود و ظرفیت تزریق تسهیلات هم وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور در دیدار و نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش عمده افراد زیر پوشش کمیته امداد کشور، زنان سرپرست خانوار هستند.

او بیان کرد: با برنامه ریزی انجام گرفته در سطح کشور، هدفگذاری توانمند سازی اشتغال محور زنان سرپرست خانوار با تکیه بر اشتغال خانگی و حفظ رسالت مادر بودن انجام می‌گیرد.

بختیاری به ماده ۸۳ برنامه توسعه اشاره کرد و عنوان داشت: بر اساس موارد تعیین شده کمیته امداد سهم ۷۰ درصدی از ۱۰۰ هزار شغل و بهزیستی سهم ۳۰ درصدی ایجاد اشتغال را برعهده دارند. در همین راستا در سال‌های ۹۶ تا ۹۸ به ترتیب ۱۷۰ هزار، ۱۴۸ هزار و ۱۸۵ هزار شغل در کشور ایجاد کردیم.

رئیس کمیته امداد کشور از هدفگذاری ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در سال ۹۹ خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ظرفیت تزریق شش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تمام قرض الحسنه با هدف پوشش جامعه هدف و توانمند سازی وجود دارد.

او با اشاره به وضعیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای امسال برنامه ریزی ۵۵۰۰ شغل در این استان انجام گرفته است.

بختیاری تصریح کرد: در بخش اعتباری نیز ۱۶۵ میلیارد تومان پیش بینی تزریق به این استان بوده که با در نظر گرفتن مناطق محروم تلاش می‌شود سقف تسهیلات نداشته باشیم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به ماه مبارک رمضان، گفت: توزیع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته غذایی خشک و طبخ و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم از دیگر اقدامات این نهاد و دستگاه‌های همراه طی ماه مبارک رمضان بود که با ایجاد ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی انجام گرفت.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.