معاشر گفت: بزرگترین معضل جامعه، بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان به شمار می‌رود که باید جلوی گسترش آن را گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش مکتب جعفری در گام دوم انقلاب روز گذشته (چهارشنبه ۲۸ خرداد) با حضور جمعی از اعضای جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی و مدیران ارشد، آیت الله مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت الاسلام سید محمد موحد، نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس یازدهم برگزار شد.

در این برنامه، عبدالرحمن معاشر، رئیس هیئت مؤسس جمعیت گام دوم انقلاب مهمترین هدف این جمعیت را اتصال جامعه مردمی به حکومت دانست و گفت: معتقدیم معیشت در رتبه دوم مشکلات کشور است و بزرگترین معضل، بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان به شمار می‌رود که باید جلوی گسترش آن را گرفت.

او یادآور شد: راه حل این مسئله استفاده از افراد انقلابی، دانشمند، متخصص و شایسته در حوزه‌های مدیریتی کشور است.

معاشر با بیان اینکه ساختار این جمعیت در تمام استان‌ها تشکیل و مسئولان آن انتخاب شده‌اند، گفت: تا به حال بیش از ۲۶ هزار نفر عضو جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی شده اند و با اعطای کارت عضویت به به آن‌ها نشان دادیم که این جمعیت بزرگترین تشکل سیاسی کشور با توجه به قانون جدید احزاب و گروه‌های سیاسی است.

رئیس هیئت مؤسس جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی همچنین اظهار کرد: این تشکل برنامه دارد تا تعداد اعضای خود را پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به ۲ میلیون نفر برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار