قطع برق دستگاه‎های اجرایی بدهکار از اول تیر

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: دستگاه‎هایی که طلب خود را به شرکت توزیع برق استان پرداخت نکردند مطمئن باشند از اول تیرماه جاری دست همکاران را برای قطع برق آن‌ها باز می‌گذاریم و تعارفی با هیچ اداره و نهادی نداریم.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: دستگاه‎هایی که طلب خود را به شرکت توزیع برق استان پرداخت نکردند مطمئن باشند از اول تیرماه جاری دست همکاران را برای قطع برق آنها باز می‌گذاریم و تعارفی با هیچ اداره و نهادی نداریم.

فریدون خودنیا ظهار کرد: درآمدهای شرکت توزیع برق شامل دو بخش است که فروش انشعاب به افراد یکی از این بخش‎هاست.

او  با بیان اینکه سالانه ۲۰ هزار انشعاب در لرستان به‌فروش می‌رسانیم و از این رقم ۱۵ درصد را به حساب شرکت برق منطقه‌ای واریز می‌کنیم، افزود: بخش دیگری از درآمد شرکت توزیع برق استان در قالب فروش انرژی تامین می‌شود که متناسب با فروش انرژی درصدی را طبق قراردادی که با شرکت توانیر داریم از محل وصول فروش برق معادل ۳۰تا ۴۰ درصد به شرکت توزیع برق استان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: چنانچه درصد وصول ۱۰۰ درصد باشد معادل ۳۰ تا ۴۰ درصد به شرکت توزیع برق استان پرداخت می‌شود و چنانچه ۱۰۰ درصد نباشد ۳۰ تا ۴۰ درصد میزان وصولی را به ما پرداخت می‎کنند.

خودنیا گفت: درآمد شرکت توزیع برق  استان درصدی از پول برقی است که مردم پرداخت می‌کنند.

او  با بیان اینکه در استان اقشار کم‌درآمد و متوسط به پایین نسبت به افراد مرفه پول قبض برق را به شرکت توزیع برق استان پرداخت می‌کنند، بیان کرد: چنانچه وصول مطالبات داشته باشیم خدمات بهتری می‎توانیم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر وصول مطالبات شرکت توزیع استان به شدت پایین آمده است، گفت: تاکنون هیچ پروژه متوقف شده‌ای در استان نداریم اما کار برایمان سخت است.

خودنیا یادآور شد: هم‌اکنون ۲۵۰ میلیارد تومان طلب از مردم و دستگاه‎های اجرایی استان داریم که از این رقم ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به آب و فاضلاب، آب منطقه‎ای و سایر ادارات کل استان است.

او  با تاکید براینکه دستگاه‌های دولتی منتظر باشند که برق آنها را قطع کنیم، خاطرنشان کرد: دستگاه‎هایی که طلب خود را به شرکت توزیع برق استان پرداخت نکردند مطمئن باشند که از اول تیرماه جاری دست همکاران را برای قطع برق آنها باز می‌گذاریم و تعارفی با هیچ اداره و نهادی در استان نداریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.