معاون خدمات شهری شهرداری سقزگفت: طرح آزادسازی حریم پیاده‌رو‌ها و پاکسازی موانع و رفع سد معبر معابر این شهر اجرایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اهون اردلان معاون خدمات شهری شهرداری سقزگفت: متاسفانه برخی از کسبه و مغازه داران به حق و حقوق شهروندان بی تفاوت و بی توجه بوده و با نادیده گرفتن حریم و سد معبر کردن مسیر، برای تردد شهروندان مشکل ایجاد کردند.

او افزود: همچنین عبور خودرو‌ها بر روی بلوک فرش‌ها باعث خرابی و از بین رفتن آن‌ها است و نتیجه آن ایجاد مشکل در تردد شهروندان و برجا گذاشتن چهره ناخوشایند از گذرگاه‌ها و پیاده‌رو‌ها است که همواره باعث گله‌مندی و اظهار نارضایتی همشهریان و اهالی رسانه شده است.

اردلان با اشاره به گزاراشات مردمی مبنی بر سد معبر در نقاط مختلف شهر بویژه مرکز و مشکلاتی که از این بابت برای رفت و آمد مردم بویژه تردد سالمندان و معلولین ایجاد شده بود، تاکید کرد: طرح آزادسازی حریم پیاده‌رو‌ها و رفع سد معبر در شهر وارد فاز اجرایی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سقزیادآور شد: طرح پاکسازی و حذف موانع موجود در مسیر‌های مرکزی شهر توسط نیرو‌های اجرایی (سد معبر) با همکاری کسبه و مغازه داران در حال اجراست که بخش زیادی از آن انجام و چند نقطه باقی مانده در این مسیر نیز طی هماهنگی‌های به عمل آمده بزودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.