مدیر توزیع برق شهرستان پاوه از اتمام پروژه اصلاح و بهینه‌سازی کل شبکه برق فشار ضعیف شهر مرزی نودشه و تبدیل آن به کابل خودنگهدار خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل خوشرو مدیر توزیع برق شهرستان پاوه از اتمام پروژه اصلاح و بهینه‌سازی کل شبکه برق فشار ضعیف شهر مرزی نودشه و تبدیل آن به کابل خودنگهدار خبر داد و گفت : برای اجرای این طرح ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

او گفت : در اجرای این طرح بیش از ۱۲ هزار و ۲۸۰ متر شبکه برق فشار ضعیف اصلاح و بیش از ۴۰ اصله تیر برق بتونی به تاسیسات شبکه برق این شهر اضافه شد.

او ادامه داد: با اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهر نودشه خطر‌های ناشی از نزدیکی ساختمان‌ها در کوچه‌های شهر به حریم کابل‌های برق برطرف شد.

مدیر توزیع برق شهرستان پاوه افزود: با اجرای این پروژه قطعی برق ناشی از بارندگی یا وقوع تندباد‌ها تا ۹۵ درصد کاهش خواهد یافت.

خوشرو گفت: بیش از یک کیلومتر از شبکه برق شهر پاوه نیز از میدان شهدا تا بانک تجارت (لاین شمالی) با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال اصلاح و به کابل خودنگهدار مجهز شد.

او ادامه داد: با اجرای این پروژه‌ها و تبدیل کابل‌های مسی قدیمی به کابل خود نگهدار، یکی از مهمترین فاکتور‌های پدافند غیرعامل در بخش برق عملیاتی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.