مدیرکل پست کردستان گفت:مردم وضعیت مدارک مفقود شده رابه صورت الکترونیکی پیگیری و جستجو کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهاب وحیدیان مدیرکل پست کردستان گفت: کسانی که مدارک هویتی یا اسناد مالکیت خود را گم کرده‌اند از طریق سایت postyafteh.post.ir به صورت الکترونیکی وضعیت آن را پیگیری و جستجو کنند.

او افزود: صاحبان مدارک مفقودی باید در قسمت «جستجوی پیدا شده‌ها» مشخصات خود را وارد کرده و در صورت مشاهده برای دریافت به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

وحیدیان با بیان اینکه مدارک مربوط به خودرو نیز در قسمتی جداگانه قابل جستجو است، افزود: شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی، اسناد مالکیت، عقدنامه، دفترچه بیمه، کارت دانشجویی، کارت بیمه وسیله نقلیه و انواع چک از جمله مواردی است که می‌توان آن را در سایت جستجو و وضعیت شان را مشاهده کرد.

مدیرکل پست کردستان یادآور شد: مردم می‌توانند در صورت یافتن مدارک هویتی یا اسناد مالکیت، آن را به صندوق‌های پستی بیندازند تا در اسرع وقت در سامانه این شرکت ثبت شود و سپس تحویل مالکان گردد.

وحیدیان با بیان اینکه صندوق‌های پستی در محل‌هایی امن و مقابل دوربین مدار بسته تعبیه شده است، اضافه کرد: محتویات این صندوق‌ها به صورت روزانه جمع‌آوری و به محل امانات انتقال داده می‌شود.

در حال حاضر ۳۴۵ صندوق پستی در کردستان وجود دارد که ۱۴۹ صندوق پستی شهری و ۱۹۶ صندوق نیز روستایی است. ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.