رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در ترم جاری به شکل غیرحضوری برگزار خواهد شد.

امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد ملایر به شکل حضوری برگزار می شودمحمد عظیم خدایاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: تمامی امتحانات دانشجویان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد به شکل غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ملایر اضافه کرد: تمامی امتحانات این دانشگاه بر بستر سامانه بومی سیدا و به دو شکل تستی و تشریحی برگزار خواهد شد.

خدایاری ادامه داد: پیش بینی های لازم برای زمانی که اگر قطعی اینترنت یا برق به صورت منطقه ای داشته باشیم نیز اندیشیده شده است تا دانشجویان در این موارد متضرر نشوند.

او افزود:دانشجویان میتوانند از فایل های آموزشی تهیه شده برای آشنایی با چگونگی برگزاری امتحانات به صورت مجازی استفاده کنند تا در موقع برگزاری امتحانات دچار مشکل نشوند.

رئیس دانشگاه ازاد واحد ملایر بیان کرد: در مجموع امتحانات ۳ هزار دانشجو به شکل غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد که خود این اتفاق جدید و بی سابقه ای خواهد بود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: ملایر ، دانشگاه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار