ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهر‌های چالوس، آمل و ساری متخلفان شکار و صید را به همراه سه قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامیار ولی پور روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: در چالوس ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی (منطقه کندوان) یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

او افزود: در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر (محیط بانی محمد آباد) با داشتن حکم قضایی منزل متخلفی را در منطقه دودانگه بازدید و لاشه یک راس مرال ویک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.


بیشتر بخوانید: کشف لاشه یک راس بز وحشی در آمل


ولی پور گفت: در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر با همکاری ماموران  نیروی انتظامی دابودشت و با داشتن حکم قضایی ازمنزل یک متخلف یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در سه ماموریت جداگانه درحوزه رودخانه هراز و رودخانه کاری نظام آباد چهار صیاد غیرمجاز را به همراه هشت قطعه ماهی قزل آلای خال سیاه، چهار رشته تور ماهیگیری و دو دستگاه لنسر دستگیر کردند.

همه متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.