فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان گفت: اگر بخواهیم به اهداف والای نظام اسلامیمان برای پیشرفت و حل مشکلات برسیم، بالاترین سند بالادستی، گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی، فرمانده سپاه پاسدارن استان کرمان در مراسم گرامیداشت روز بسبج اساتید که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، با گرامیداشت۳۱ خردادماه، سالروز شهادت شهید ارزشمند و فکور، شهید چمران و روز سپاه، با بیان اینکه سپاه پاسداران، سپاه انقلاب است، گفت: تمام تلاشمان را برای پیشبرد و پیشرفت انقلاب اسلامی بکار می‌بندیم.


او افزود: سپاه انقلاب، همواره خود را برای انقلاب و ارزش‌های متعالیش، ملت بزرگ ایران اسلامی و ولایت، ولی و حجت خدا فدا خواهد کرد.

سردار معروفی بیان داشت: مجموعه سپاه انقلاب، تکیه گاهی برای پیشبرد و پیشرفت انقلاب و ماموریت‌های مشخص شده‌ای که بنیانگذار این نظام برحق، مشخص کردند، است.


او با اشاره به فلسه وجودی سپاه انقلاب اسلامی، آن را به یک مثلث تشبیه کرد و افزود: این سپاه انقلابی، از سه ضلع مکتبی، انقلابی و مردمی تشکیل شده است که ضلع مردمی آن بسیج مستضعفین است و بسیج اساتید، دانشجویی و طلاب، یکی از ضلع‌های آن است.

فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان به سردار سپهبد شهید سلیمانی به عنوان خروجی سپاه انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: خروجی این سپاه انقلاب، شخصیت کم نظیر و حتی می‌توان گفت، بی نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز همه آزادی خواهان در مقابلش زانو می‌زنند.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی رسالت محور است، افزود: وقتی همه گفتند سوریه، سرزمینی سوخته است، وی به فرمان و میل امام به آن سرزمین رفت و رسالت محور بودنش را اثبات کرد.

سردار معروفی در ادامه به خط قرمز‌های سپاه انقلاب اشاره و تصریح کرد: منافقان و سلطه طلبان از دشمنان انقلاب هستند که امروزه بیشترین ضربه را طی این ۴۰ سال به ملت عظیم شان ایران زدند.

او بیان داشت: اگر بخواهیم به اهداف والای نظام اسلامیمان برای پیشرفت و کمک به ملت عزیزمان در حل مشکلاتشان، موفق شویم بالاترین سند بالادستی، گام دوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار