سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: دستیاران اسکوچیچ در هفته جاری برای بررسی بازی‌های لیگ به ایران می‌آیند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت بازگشت دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال به کشورمان بیان کرد: اسکوچیچ فردا (یکشنبه) وارد ایران شده و بلافاصله برنامه ریزی‌های خود را به شکل حضوری آغاز می‌کند. البته در زمان حضور او در کرواسی هم ارتباط کامل و مستمری بین اسکوچیچ با دبیرکل و دپارتمان تیم‌های ملی فدراسیون برقرار بود.

او ادامه داد: با توجه به شروع رقابت‌های لیگ، برنامه ریزی‌های جدی‌تر پس از بازگشت او به ایران انجام می‌شود. دستیاران اسکوچیچ یعنی مربیان خارجی و وحید هاشمیان هم در هفته جاری به ایران می‌آیند تا به شکل مفصل بازی‌های لیگ را زیرنظر بگیرند.


بیشتر بخوانید:


علوی درباره زمان آغاز اردو‌های تیم ملی گفت: برنامه ریزی‌ها در این حوزه در دپارتمان تیم‌های ملی با هماهنگی مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون در جریان است. طبق برنامه ریزی مان در حال تدارک برگزاری یک نشست خبری برای اسکوچیچ هستیم. با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی ساعت ۴ فردا وارد ایران می‌شود، از همکاران عزیزمان در رسانه‌ها خواهش می‌کنم در این زمان به فرودگاه امام خمینی (ره) نروند تا در روز‌های آتی اسکوچیچ در این نشست خبری پاسخگوی آن‌ها باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار