مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آغاز طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر از امروز یک تیرماه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور از یک تیرماه مانور طرح تابستانه آغاز و تا سه ماه تابستان ادامه دارد.

او ، افزود: این طرح با هدف ارائه مطلوب‌ترین خدمات امداد و نجات، کمک‌های اولیه و خدمات اجتماعی در حوادث، ایجاد اطمینان خاطر و آرامش فکری مسافرین در طول مسیر‌های مسافرتی با رؤیت نیرو‌های امدادی و معرفی هر چه بهتر خدمات بشر دوستانه و داوطلبانه و نمایش توان بالای خدمات امداد و نجات در دستور کار قرار گرفته ا ست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر لرستان امسال با موجود شیوع ویروس کووید ۱۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تمام نیرو‌های امدادی مستقر در ۱۸ پایگاه بین جاده‌ای و ۱ پایگاه کوهستانی با مدیریت عالی برای امداد رسانی به حادثه دیده گان در سراسر نقاط استان لرستان در حال خدمت رسانی به هموطنان است.

رضایی، ادامه داد: به کارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیرو‌های عملیاتی در جاده‌های پر تردد و مبادی ورودی شهر‌ها انجام شده است این امر به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها صورت گرفته است.

او ، گفت: از عموم هموطنان خواستاریم که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد دو نجات ۱۱۲ به عنوان تنها شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار