رییس اداره برق سرپل‌ذهاب گفت : مصرف برق مشترکان در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهزاد نجفیان رییس اداره برق سرپل‌ذهاب گفت : هم اکنون میانگین مصرف برق در شهرستان ۴۲ تا ۴۴ مگاوات ساعت است که در سال قبل این مصرف ۴۰ مگاوات ساعت بود.

او با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان سرپل ذهاب ۳۲ هزار مشترک اداره برق هستند، گفت : ۹ هزار مشترک که واحدهایشان نیمه کاره است متاسفانه هنوز برای انشعاب درخواست مجوز نداده‌اند.

رییس اداره برق سرپل ذهاب گفت: تعداد ۲ پیمانکار برای انجام امور برقی در شهرستان انتخاب و مشغول کار در شهر و روستا هستند که با مراجعه روستا به روستا تمامی واحد‌های مسکونی را رفع اشکال می‌کنند از این رو از مردم می‌خواهیم با این پیمانکاران همکاری کنند.

نجفیان ادامه داد: تمامی خطوط غیرمجاز در شهرستان قطع شده و کنتور‌های معیوب نیز تعویض می‌شوند و این پروسه تا پایان سال تداوم دارد.

او از مردم خواست با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان و تهدیدات آن برای سلامتی مردم، از مراجعه حضوری در اداره برق برای انجام امور خود پرهیز کرده و ازطریق شماره ۱۲۱ تماس گرفته و مشکلات خودرا مطرح کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.