نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برخورد با طبری نشان داد دستگاه قضا با هیچ جریانی تعارف ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با اعضای شورای قضایی این استان گفت: برخورد با اکبر طبری نشان داد دستگاه قضا در برخورد با فساد با هیچ حزب و گروه و جریانی مماشات و تعارف ندارد.

برخورد با طبری نشان داد دستگاه قضا با هیچ جریانی تعارف ندارد

آیت الله دری‌نجف آبادی با بیان اینکه این اقدامات باید ادامه یابد تا مردم طعم واقعی عدالت را بچشند، افزود: مردم باید بدانند نظام اسلامی ضدفساد است و با هر فاسدی در هر لباس و جایگاهی برخورد می‌کند.

او اضافه کرد: با مبارزه جدی دستگاه قضا با عوامل فساد و برخورد قاطع و محکم با فرصت‌طلبان زمینه‌های فساد از کشور برچیده شده و موجب برقراری هرچه بیشتر عدالت در جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: عدالت اجتماعی از شعار‌های انقلاب اسلامی است و برقراری عدالت اجتماعی با برخورد قاطع با فساد محقق می‌شود.

او ادامه داد: دستگاه قضا پناهگاه مظلومان است که مردم برای گرفتن حق خود از ظالمان به این دستگاه پناه می‌برند و باید تلاش کند تا با جذب عناصر شایسته در کرسی قضاوت به برقراری عدالت اجتماعی و حمایت از مظلومان کمک کند.

در این نشست که به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و آغاز هفته قوه قضائیه برگزار شد حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان، عباس قاسمی دادستان اراک و دیگر اعضای شورای قضایی استان با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.