مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی مردمی سازی تبلیغ را از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در همایش سراسری گام دوم تبلیغ به مناسبت روز ملی تبلیغ و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن پتروشیمی تبریز با تاکید بر اینکه مردمی سازی تبلیغ از اولویت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: به لطف خدا مسئله تبلیغ به جایی رسیده است که حتی در قشر دانشجویی نیز اتفاقاتی را در کل کشور رقم زده و جریان ساز شده و توانسته تحول فرهنگی ایجاد کند.

او گفت: نقش اصلی تحول فرهنگی بر عهده مردم است و سازمان تبلیغات اسلامی قصد دارد تا با شناسایی، تقویت و شبکه‌سازی هسته‌های حوزه تبلیغ، زمینه را برای مردمی‌سازی تبلیغ هموارتر سازد و همایش گام دوم تبلیغ، شروع پیگیری و تحقق این مأموریت است.

حجت الاسلام شعبانی با تأکید بر محور‌های اصلی این همایش گفت: محور‌های اصلی همایش سراسری گام دوم تبلیغ، الگوی تبلیغ اسلام ناب، الگوی تحول در تبلیغ، الگوی حکمرانی نوین فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی، مردمی‌سازی تبلیغ، الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی  و سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی است.

او افزود: در بحث راهیان نور اساس و محور کار دانشجویان انقلابی هستند، و رهبر معظم انقلاب مقرر کردند این برنامه راهیان نور بعنوان برنامه ثابت در بحث فرهنگی تبلیغ ادامه داشته باشد چرا که می‌تواند تحول فرهنگی و اجتماعی را در جامعه به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام شعبانی گفت: بحث تبلیغ اجتماعی و  گره گشایی از مشکلات مردم یکی از بهترین عرصه‌های تبلیغ اجتماعی و از دغدغه‌های اصلی ریاست محترم سازمان تبلیغات است و سعی داریم آن را در جامعه نهادینه کنیم.

در پایان مراسم از ۷۲ نفر از فعالین تبلیغ در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سراسر استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.