معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای تیر ماه شاهد حضور گروه‌های مختلف دانشجویی در چند مرحله و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در خوابگاه‌ها خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه محرری معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوابگاه‌ها از یک ماه قبل با ظرفیت ۵۰ درصد آماده سازی شد و از ابتدای تیر ماه هم شاهد حضور گروه‌های مختلف دانشجویی در چند مرحله و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در خوابگاه‌ها خواهیم بود.

اوافزود: دانشجویان دانشکده‌های مختلف مرحله به مرحله برای گذراندن واحد‌های عملی و امتحانات پایان ترم وارد خوابگاه‌ها می‌شوند و زمان حضورشان متناسب با برنامه‌ای است که از سوی دانشکده محل تحصیل دریافت کرده‌اند تا هیچگونه ازدحام جمعیتی در محل اسکان و اقامت دانشجویان وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: بازگشایی خوابگاه‌ها برای برخی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه فعالیت فعلی خوابگاه‌ها شامل سلف سرویس نمی‌شود، ادامه داد: غذا به‌صورت بسته‌بندی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد تا ازدحام در سالن‌های غذاخوری ایجاد نشود، ضمن اینکه اعلام شده است به‌ دلیل شرایط خاص کرونایی از پذیرش همراه و مهمان به داخل خوابگاه ممانعت می‌شود.

محرری بیان کرد: خوشبختانه مورد مشکوک به کرونا و یا مثبت  ویروس کرونا تاکنون در میان دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی شناسایی نشده است، ضمن اینکه دانشجوی خوابگاهی بدون داشتن گواهی سلامت اجازه ورود به خوابگاه را نخواهد داشت، همچنین در صورتیکه مورد مشکوک بود جای نگرانی نیست، زیرا آن فرد بلافاصله به اتاق ایزوله منتقل خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.