تولیدی که به رغم کمبود‌ها مرز‌ها را در نوردید و اکنون کالای وطنی را در آن سوی مرز‌ها عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  خانم پیرمندی نزدیک به ۳ دهه است که چرخ زندگیش را با تولید لباس و پوشاک می‌چرخاند.

مدیر کارگاه تولیدی آرمانا اظهار کرد: کار خیاطی را چند سال پیش از خانه خود آغاز کردم، حالا بزرگترین واحد‌های تولیدی-صنعتی را اداره می کنم و برای ۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کردم.

چرخ‌هایی که چرخ رقابت با کالای خارجی را به حرکت در آورد

او موفقیت و تولید رونق خود را از طریق فروش فضای مجازی عنوان کرد: سال ۸۰ شروع به طراحی سایت کردم که از طریق سایت بتوانم لباس هایم را به سرتاسر جهان عرضه کنم.

خانم پیرمندی از عرضه کالای وطنی در آنسوی مرز‌ها گفت: از طریق سایت توانستم صادراتم را به همه کشور‌های اروپایی و آسیایی صادر کنم.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تولیدی لباس آرمانا جزو واحد‌های بسیار موفقی در سطح شهرستان هستند که با ثبت برند جهانی و صادارت به اقصی نقاط دنیا و فعالیت در ۳ کشور و ایجاد شعبه در ۳ کشور توانستند جزو واحد‌های موفق باشند.

چرخ‌هایی که چرخ رقابت با کالای خارجی را به حرکت در آورد

جهین اظهار کرد: این واحد تولیدی متاسفانه بعد از شیوع کرونا با مشکلاتی مواجه شدند که با مشوق‌هایی از طریق دولت تدبیر و امید مصوب شده برای سال ۹۹ و تمدید مشوق‌های سال ۹۸ انشاالله بتوانیم مشکلاتشان را در کمترین زمان حل کنیم.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.