معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: با فعالیت سه شیفته کارگاه عمرانی در پروژه تئاتر شهر، فاز اول آن در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ بهره برداری می‌شود.

هادی معتمدی معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با فعالیت سه شیفته کارگاه عمرانی در پروژه تئاتر شهر، فاز اول آن در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ بهره برداری می‌شود.

او افزود: پروژه پردیس تئاتر شهر با مقیاس ملی و حدود ۱۳ هزار متر مربع زیربنا می‌باشد و فاز اول شامل ۴ عدد بلک باکس و اسکلت و فونداسیون‌های سالن اصلی است که از ۶ هزار متر مربع زیربنا و ۷۰۰ صندلی برخوردار است.

معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری مشهد ادامه داد: این پروژه با سه سالن فرعی در حال احداث در مراحل اولیه است، همچنین فضا‌هایی همچون کتابخانه، موزه و نگارخانه برای این مجموعه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: پیگیری شورا ی شهر برای  احداث تئاتر شهر

معتمدی بیان کرد: پس از آغاز عملیات اجرایی احداث پردیس تئاتر، پروژه با مشکلاتی از جمله اختلاف بر سر تملک زمین با آستان قدس رضوی روبه رو شد که این مشکل خوشبختانه رفع شد و فعالیت پروژه مجددا آغاز شد.

او تصریح کرد: اکنون عملیات گودبرداری پروژه در حال انجام است و تا ۲۰ تیرماه به پایان خواهد رسید و بعد از آن عملیات اجرای فونداسیون اجرا خواهد شد.

انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.