دو سال از تصویب تشکیل ستاد حمایت از ورزش جانبازان و معلولان به منظور تأمین نیاز‌ها و منابع این ورزش می‌گذرد، اما این ستاد هنوز تشکیل نشده است.

محمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور در حاشیه مجمع سالیانه هئیت جانبازان و معلولان که در سالن اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که ستاد حمایت از ورزش‌ جانبازان و معلولان به منظور تأمین نیاز‌ها و منابع این ورزش، در سراسر کشور تشکیل می‌شود، گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۹۷ که به امضای رئیس جمهور رسید، باید ستادی با ریاست وزیر ورزش و جوانان و دبیری رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان باحضور نمایندگان سایر وزارت‌خانه‌ها تشکیل می‌شد.

او افزود: احصا نیازهای ورزش معلولان و جانبازان، رسیدگی به معضلات این حوزه، اختصاص بودجه به این ورزش و... از وظایف ستاد ستاد ملی حمایت از ورزش‌ جانبازان و معلولان است که ذیل کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور گفت: این ستاد در هر استان نیز با ریاست مدیرکل ورزش و جوانان آن استان برگزار خواهد شد.

او با بیان این که مدیرکل ورزش و جوانان برای تشکیل ستاد مذکور قول مساعدت داده است، افزود: اداره ورزش و جوانان البرز سال گذشته در اقدام شایسته‌ای از محل بودجه‌های خود، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان اختصاص داده است.

اسبقیان گفت: از زحمات رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان البرز بابت تلاش ها و اقدامات دلسوزانه اش تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.