سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر گفت: بیمارستان‌های بندرماهشهر با ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا تکمیل و دیگر ظرفیت پذیرش ندارند.

  محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بیمارستان‌های بندرماهشهر با ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا تکمیل و دیگر ظرفیت پذیرش ندارند و طی مدت ۴ ماه اندی که از شیوع کرونا گذشته ۳ ماه را به آرامی پیش بردیم اما در این مدت یک ماهه شهرستان در وضعیت قرمز بسر می‌برد.

او بیان کرد: شهرداران، صنعت پتروشیمی بنادرو دریانوردی همکاری با شبکه بهداشت و درمان همکاری و مساعدت‌های لازم را ندارند و صنعت پتروشیمی و بنادر و دیانوردی با ورود و خروج نیرو‌های وارداتی و کالا نقش شیوع ویروس کرونا در منطقه را به شدت تهدید می‌کند.

شنبدی افزود: اگر خواستار چرخش، اقتصادی بوده صنعت پتروشیمی و بنادرو دریانوردی در رابطه با ریشه کن نمودن ویروس کرونا باید همکاری‌های لازم را داشته باشند مراسمات ترحیم ۳هزار نفری، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان از علل شیوع و گسترش وضعیت قرمز در شهرستان است.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر ادامه داد: تا کنون ۳ پزشک دچار بیماری ویروس کرونا شده که از سیستم خارج گردیدند و شبکه بهداشت و درمان در این مدت ۴ ماه و اندی با سختی برای درمان و پیشگیری شیوع ویروس کرونا گذرانده و خواستار تشکیل قرارگاه مقابله در ستاد شبکه با حضور نماینده تام الاختیار ادارات هستیم.

این مقام مسئول گفت: کلیه شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات شهرستان بندرماهشهر ویروس کرونا را در اولویت اول قرار داده و برای ریشه کن نمودن آن کلیه همکاری‌های لازم را بهداشت و درمان داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.