دبیرکل فدراسیون فوتبال درصدد است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایراد‌های جزئی جدید فیفا را نسبت به پیش نویس اساسنامه رفع کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ایراد‌های اساسی فیفا به پیش نویس اصلاحی اساسنامه فدراسیون فوتبال، مسئولان کمیته حقوقی و تدوین مقررات اصلاحاتی در این پیش نویس اعمال کرده و با تأیید هیئت رئیسه فدراسیون، در تاریخ ۱۶ خرداد آن را مجدد برای فیفا ارسال کردند.

حذف وزیر ورزش و جوانان از ترکیب اعضای مجمع، استقلال ارکان قضایی و انتخاب اعضای کمیته انتخاباتی و حسابرسی فدراسیون از موارد مدنظر فیفا نسبت به اساسنامه فدراسیون بود که با اقدام‌های فدراسیون این موارد در اساسنامه لحاظ شد.

هرچند فیفا نسبت به کلیات پیش نویس اصلاحی احساس رضایت داشته، اما شنیده می‌شود نکاتی را درباره مباحث مدیریتی فدراسیون مورد توجه قرار داده و از فدراسیون درخواست کرده این مسائل را اصلاح کند.


بیشتر بخوانید:


البته مدیران فدراسیون جهانی برای رفع این ایراد‌های جزئی فرصت کوتاهی برای فدراسیون کشورمان در نظر گرفته اند و باید در فاصله زمانی کوتاهی این ایراد‌ها برطرف شود.

به همین دلیل مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال و مسئولان کمیته حقوقی درصدد هستند این مسائل هم به سرعت برطرف شده تا سرانجام فیفا پیش نویس اساسنامه را مورد تایید قرار بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار