فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با تلاش همکاران ما در نقاط مختلف شهر و شهر‌های تابعه ۱۵۷ فقره سرقت طی یک هفته اخیر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : بیشتر سرقت‌های کشف شده در حوزه خودرو و قطعات و محتویات آن، تجهیزات مخبراتی و معابر و اماکن خصوصی بوده است.

او گفت : در این راستا ۱۲۳ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع شده اند.

براری افزود : با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار دارد.

کشف ۴۵ راس دام سرقتی در "اسلام آبادغرب"

فرمانده انتظامی "اسلام آبادغرب" از دستگیری یک سارق حرفه‌ای احشام در این شهرستان خبر داد که به تنهایی ۴۵ راس دام را به سرقت برده بود.

محمدرضا یاری گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اسلام آبادغرب، پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل سرقت احشام شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

یاری افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۶ فقره سرقت احشام شامل ۴۵ راس دام سبک (گوسفند و بز) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: مالباختگان نیز شناسایی و احشام خود را تحویل گرفتند.

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در "پاوه"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهر "نودشه" از توابع شهرستان "پاوه" خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع پلیس آگاهی پاوه در خصوص تردد یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق در شهر نودشه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام اقدامات فنی لازم موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن را توقیف کردند.

جاویدان گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۵۵ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری راننده خودروی وانت و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: آمار کشفیات این حوزه طی ۳ ماه سپری شده از سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۵ درصد افزایش نشان می‌دهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.