هشدار نتانیاهو به گانتس درباره طرح اشغال کرانه باختری

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ این رژیم را تهدید کرد که یا با طرح اشغال کرانه باختری موافقت کند یا با انتخابات جدیدی در سرزمین‌های اشغالی مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازآی۲۴نیوز، از آنجا که اخبار حاکی از آن است که آمریکا موافقت با طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش بزرگی از کرانه باختری به منطقه اشغالی خود را مشروط به موافقت «بنی گانتس»، وزیر جنگ این رژیم کرده است، اکنون برخی گزارش‌ها از هشدار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر، به گانتس خبر می‌دهند.

نتانیاهو به گانتس که دیگر نخست‌وزیر کابینه ائتلافی  و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است، هشدار داده یا با طرح اشغال کرانه باختری موافقت می‌کند یا در انتظار انتخابات مجدد این رژیم باشد.

همچنین نتانیاهو از محافظه‌کاری زیاد گانتس و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، درباره طرح اشغال کرانه باختری غافلگیر شده است.

ذکر این نکته نیز لازم است که نتانیاهو از حق وِتو برای اجرای طرح اشغال کرانه باختری برخوردار است.

لیکود، حزب سیاسی نتانیاهو، اکنون از اکثریت لازم برای تشکیل کابینه برخوردار است و از همین رو گانتس را به موافقت با طرح اشغال یا انجام انتخابات بعدی تهدید کرده است.

رژیم صهیونیستی در نظر دارد با حمایت دولت ترامپ، ۳۰ درصد از کرانه باختری را به قلمرو اشغالی خود الحاق کند. این طرح بخشی از معامله موسوم به «قرن» ارائه شده از سوی دولت آمریکاست.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار