شعبانعلی گفت: شهداء نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی وآرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام حجت الاسلام محمد حسین شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام  در دیدار با خانواده‌های شهیدان "احمدجلیلیان " و "عباس رضایی" شهرستان مهران، اظهار داشت: واژه‌های گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، چرا که این افلاکیان خاکی با دل بریدن از همه لذت‌های دنیا پا در راه و هدفی مقدس نهاده و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگاه داشتند.

او شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهداء اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده که پشتوانه معنوی کارکنان ناجا در اجرای مقتدرانه ماموریت هاست.

حجت الاسلام شعبانعلی با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه و پاسداری از امنیت کشور می‌باشد که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان دیدار با خانواده شهداء را توفیق الهی و پشتوانه معنوی کارکنان ناجا دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهداء در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچکترین کار ممکن و یک توفیق الهی بوده و وظیفه تمامی مسئولان است که در خدمت خانواده معظم شهداء باشند.

او تصریح کرد: نیرو‌های مسلح نیز به سهم خود در دفاع از آرمان‌ها در همه حال آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با پیروی از شهیدان رهرو راه آن بزرگواران می‌باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ضمن آرزوی سال خوب و سرشار از موفقیت برای خانواده‌های شهیدان، با اهدا لوح سپاس ازخانواده محترم آن شهیدان بزرگوار تجلیل نمود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.