بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود ۴ سالی است که نامم برای دعوت به تیم ملی فوتبال مطرح است.

خلیل زاده: ۴ سالی است نامم برای تیم ملی مطرح است/ فعلا در پرسپولیس هستمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره برگزاری مسابقات لیگ اظهار کرد:  برای برگزاری مسابقات فوتبال بسیار دلتنگ هستیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر مسابقات لیگ برگزار شود. فوتبال شغل ما است و امیدواریم پوکر قهرمانی مان را جشن بگیریم.

او درباره حضورش در فدراسیون فوتبال بیان کرد: برای کار شخصی به  فدراسیون فوتبال آمده بودم. پرونده‌ای در کمیته انضباطی نداشتم، اما پای ثابت هستم! حرفی از محرومیت نیست و بابت پرونده ام قصد داشتم با مسئولان فدراسیون صحبت کنم.

شجاع در ادامه گفت: فعلا در پرسپولیس می‌مانم و از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم و بعد از قهرمانی تصمیم می‌گیرم.  

او درباره مخالفت برخی باشگاه‌ها با برگزاری مسابقات لیگ بیان کرد: مردم بهتر می‌توانند در مورد برگزاری لیگ نظر بدهند و هر تیمی از دید خودش در این باره صحبت می‌کند. هواداران این چیز‌ها را بهتر می‌دانند.

بازیکن پرسپولیس همچنین گفت: بازی تدارکاتی مان با شهرخودرو بسیار خوب بود و امیدوارم برابر پیکان به هدفمان برسیم. بازی‌های حساسی پیش رو داریم که پیکان هم جزو همان بازی‌های حساس است.  

شجاع دباره حضور در تیم ملی گفت: ۴ سال نام من برای حضور در تیم ملی مطرح است. نظر سرمربی تیم ملی بود که باعث شد به تیم ملی نروم. سرمربی تیم ملی شاید از قیافه من خوشش نمی‌آمد. امیدوارم تیم ملی در هر حالتی موفق باشد. برای اسکوچیچ هم آرزوی موفقیت دارم. اما کریم باقری با هیچ پرسپولیسی برای حضور در تیم ملی صحبت نکرده است. امیدوارم باقری هم در تیم ملی موفق باشد.  

شجاع درباره فشار تمرینات بعد از وقفه طولانی مدت اظهار کرد: نزدیک ۳ ماهی است فوتبال برگزار نشده است و قطعا عصب و عضلات هماهنگ نخواهد بود و این اتفاق باعث خواهد شد تا بازیکنان مصدوم شوند. برای مصدومانی از جمله محمد انصاری، آذری و مرتضی تبریزی از استقلال با توجه به اینکه دو نفر آخر رقیبان ما هستند به زودی به فوتبال برگردند.  

خلیل زاده درباره مشکلات مالی اظهار کرد: مشکلات در همه باشگاه‌ها هست و امیدوارم باشگاه‌ها به قراردادشان پایبند باشند و پول بازيکنان پرداخت شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۳ تير ۱۳۹۹
آقای خلیل زاده کسی با شکل قیافه شما مشکلی ندارد، مشکل اصلی ، بی اخلاقی وخشونت بی حدومرز (به زعم خودتان مثلا تعصب )شما در زمین بازی میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۱:۲۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
حق شجاع رو واقعا خوردن
متاسفم اون کسایی رو که حق فوتبالیست هایی مثل شجاع خلیل زاده که همانند کوهی استوار اجازه نفوذ به احدی رو در عمق دفاع نمیده رو خورده.
این کی‌روش با دعوت نکردن شجاع به تیم ملی نشون داد
France
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
هیچ جا مثل لنگ پول مفت بهت نمیدن، بهتره همونجا بمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
انصافا این بازیکن در حد تیم ملی نیست
آخرین اخبار