فرمانده انتظامی زرند گفت: با سگ گردان‌ها و هنجارشکنانی که با ایجاد آلودگی صوتی در سطح شهر باعث ایجاد مزاحمت می‌شوند، برخورد جدی می‌کنیم.

برخورد جدی نیروی انتظامی با هنجارشکنان و سگ گردان‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده نیروی انتظامی زرند امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت: با سگ گردان‌ها و هنجارشکنانی که با ایجاد آلودگی صوتی در سطح شهر باعث مزاحمت مردم می‌شوند، برخورد جدی می‌کنیم.

او در مورد سامانه مها افزود: سامانه مها مرکز هوشمند الکترونیک مربوط به پلیس است و برای افرادی که آسیب پذیرند طراحی شده مانند طلافروشان، پمپ بنزین‌ها و پسته داران و ... که به واسطه این سامانه با فشار دادن شصتی پلیس متوجه می‌شود که چه اتفاقی رخ داده است و چه گذشته است و سریعا امداد رسانی انجام می‌شود.

سرهنگ محمود خدادادنژاد درخواست کرد در مورد مرکزمشاوره آرامش که در شهرستان زرند راه اندازی شده است اطلاع رسانی شود تا مردم به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

او گفت: از آنجایی که به فصل برداشت پسته نزدیکیم طرح پیشگیری از سرقت پسته داران را در سال قبل اجرا کردیم و امثال این طرح را به روز رسانی کرده ایم و به کمک باغداران و همکاران اجرا خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند آمار عملکرد سه ماه امسال نیروی انتظامی زرند را در مقایسه با سال گذشته بیان کرد و گفت: ۵۹ درصد افزایش کشف سرقت و ۱۰ درصد افزایش دستگیری خرده فروش و ۳۸ درصد افزایش جمع آوری معتادین را داشتیم.

او در ادامه افزود: ما می‌توانیم ظرف ۳ تا ۴ ساعت معتادین سطح شهر زرند راجمع آوری کنیم، ولی مکان نگهداری آن‌ها را فعلا نداریم و در حال رای زنی با بهزیستی هستیم تا مکانی را مشخص کنند که معتادین راجمع آوری کنیم و مراحل بعدی آن‌ها در آنجا طی شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار