افزایش چشمگیر بیماران بستری کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد/همکاری مردم با خادمان سلامت کاهش یافت

رییس بیمارستان دکتر شریعتی گفت: کاهش همکاری مردم با خادمان سلامت و کم توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی موجب افزایش بیماران بستری در بیمارستان شریعتی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حسینعلی زاده رییس بیمارستان دکتر علی شریعتی گفت: در دو هفته اخیر تعداد بیماران بستری در بیمارستان دکتر علی شریعتی به طور چشمگیری افزایش یافته است که این موضوع نگران کننده است.
 
او افزود: در جمع بیماران کرونایی بستری در این مرکز درمانی بیماران خاص و مشترک هم داریم که همزمان با ابتلا به ویروس کرونا به یک یا چند بیماری دیگر هم مبتلا هستند و نگهداری و مراقبت از آنان به‌صورت ویژه‌تر انجام می‌شود.

رییس بیمارستان دکتر علی شریعتی ادامه داد: گروه‌های سنی مختلفی در این مرکز بستری هستند و میانگین سنی بیماران ۶۰سال بوده و از مجموع بیماران کرونایی بستری در این مرکز درمانی ۴۸نفر آقا و ۴۱نفر خانم هستند.

حسینعلی زاده بیان کرد: معتقدیم که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید همچنان ادامه یابد، زیرا این ویروس گرما و سرما و قوی و ضعیف نمی‌شناسد و حتی کسی که رعایت اصول بهداشتی را دارد متأسفانه به‌علت عدم رعایت دیگری مبتلا به این ویروس می‌شود.
 
انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.