در بسته نسخه امشب به موضوع فیلم رها شدن کیت‌های تشخیص در ایران اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز فیلمی از رها شدن کیت‌های تشخیص کرونا در خیابان‌های ایرانشهر استان سیستان بلوچستان در فضای مجازی داغ شد. ما هم این موضوع را از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر پیگیری کردیم. دادگر درباره این اتفاق گفت: این‌ها لوله‌های آزمایشگاه معمولی هستند و هیچ ربطی به کیت‌های بیماری کرونا ندارد. طبق مشخصاتی که روی لوله‌های کیت‌ها ثبت شده است، این لوله‌ها برای یک آزمایشگاه خصوصی سطح شهر است، البته این امر از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است که با آزمایشگاه برخورد لازم صورت گیرد تا دیگر موارد مشابه در آینده رخ ندهد.


بیشتر بخوانید


آیتم دوم نسخه این هفته در مورد مراسم‌‌های عروسی‌ استان تهران است که با وجود ممنوعیت فعالیت تالار‌ها در پایتخت، همچنان این صنف به کار خود ادامه می‌دهند! طبق گفته‌ زالی رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، تنها در یک مراسم عروسی ۴۰ نفر به کرونا مبتلا شدند و در استان خوزستان که مردم به این هشدار‌ها توجهی نمی‌کنند آمار کرونا در حال افزایش است. باید گفت یک شب عروسی به یک بیماری خطرناک نمی‌ارزد.


بیشتر بخوانید


یکی از مشکلات مردم خرمشهر که این روز‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند دفن عزیزانشان با دستان خودشان است که ما این موضوع را از شهردار خرمشهر پیگیری کردیم، اما کسی از مسئولان این بخش پاسخگوی ما نبود!

شما می‌توانید سوژه های و مشکلات خودتان را به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵  ارسال کنید تا ما آن ها را پیگیری کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار