سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فردا (چهارشنبه، ۴ تیر) آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ است.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ نشده بودند، مهلت ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه ۴ تیر تمدید شد. 

او افزود: متقاضیان در مهلت باقی مانده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و اصلاحیه‌‌های اطلاعیه ۲۵ خرداد ۹۹ به پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا فردا نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت ‌نامی کد رشته محل‌ های انتخابی خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


زرین آمیزی بیان کرد: تا صبح امروز ( سه شنبه، ۳ تیر ) تعداد ۵ هزار و ۵۱۶ داوطلب جدید در این آزمون ثبت نام کرده اند و تعداد کل ثبت نام کنندگان به ۴۵ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ظرفیت پذیرش در کدرشته‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کد رشته محل است. آزمون رشته‌ های با آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی جمعه، ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

او  در پایان گفت:  آزمون رشته‌ های با آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نیز جمعه، ۱۴ شهریور برگزار می ‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار