معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش یزد گفت: در سال تحصیلی جدید فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان به صورت هفتگی رصد شود.

سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی یزدوزشی دانش آموزان را به صورت هفتگی رصد کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعیده بهادر زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش یزد در نشست روسا و معاونان آموزش و پرورش استان گفت: آموزش مجازی همچنان ادامه دارد و چه در دوران کرونا و چه  بعد از کرونا، آموزش مجازی بخشی از روند فعالیت آموزش است.

او با بیان این که وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید طرح سه گانه‌ای را برای مناطق قرمز، زرد و سفید در نظر گرفته افزود: معلمان مدارس باید آمادگی لازم را برای هر سه سناریو داشته و برای سال تحصیلی آینده همه معلمان و مدیران و دانش آموزان در سامانه شاد عضویت و فعالیت داشته باشند.

بهادرزاده گفت:  آماده کردن بسته آموزشی و یادگیری برای شش پایه ابتدایی در دستور کار است. وی افزود در سالی که گذشت بعضی از خانواده‌ها از هزینه زیاد اینترنت برای بارگیری موارد آموزشی ابراز نارضایتی کرده و خواهان اتخاذ تدبیری در این حوزه بودند؛ بنابراین تصمیم گرفته شد تا لوح‌های فشرده آموزشی تهیه شده و به همراه وسایل کمک آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و از برنامه شاد صرفاً برای فعالیت‌های آموزشی و پرسش و پاسخ استفاده شود تا دانش آموزان مجبور به پرداخت هزینه بارگیری فیلم‌های آموزشی نباشند.

معاون آموزش ابتدایی اضافه کرد از دیگر اقدامات مهم در دستور کار، نظارت هفتگی مدیران و معاونان بر روند درسی دانش آموزانی است که به برنامه شاد دسترسی ندارند.

او افزود در سال تحصیلی جدید مدیران مدارس باید این دانش آموزان را شناسایی کرده و فعالیت‌های آموزشی آن‌ها را به صورت هفتگی رصد کنند.

بهادر زاده ادامه داد: هدف این است که نتایج کار دانش آموزان لحظه به لحظه ثبت شده و هیچ دانش آموزی رها نشود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.