وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن از تلاش رژیم صهیونیستی برای مداخله و نفوذ در این کشور به واسطه امارات خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المسیره، ضیف‌الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن، اعلام کرد دشمن صهیونیست، یمن را خطری علیه خود می‌بیند و برای همین سعی دارد جای پایی برای خود در این کشور از طریق امارات ایجاد کند.

وی گفت: تجاوز به ملت یمن در چارچوب زمینه سازی کامل برای گسترش نفوذ رژیم اسرائیل در منطقه صورت می‌گیرد.

الشامی افزود: مزدوران با رژیم صهیونیستی در تماس هستند و تاکنون، دیدار «خالد الیمانی» وزیر خارجه دولت مستعفی با نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فاش شده است، اظهارات مقامات شورای انتقالی نیز در همین راستاست.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: تجاوز به یمن نقطه اوج مقابله آن‌ها با طرح قرآنی است و آنچه امروز در جریان است، تلاش برای عادی‌سازی روابط با ابزار‌های یمنی در چارچوب این مقابله است.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» وابسته به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گزارشی تحت عنوان «دوست مخفی جدید اسرائیل در یمن» از روابط این دو و طرح شوم آن‌ها برای یمن پرده برداشت.

در این گزارش آمده است: یک حکومت جدید در جنوب یمن به ریاست «عیدروس قاسم عبدالعزیز الزبیدی» ارتباطات خوبی با اسرائیل دارد. مذاکرات محرمانه‌ای میان مقامات اسرائیلی و دولت حاکم بر جنوب یمن در جریان است. جنگ در یمن وارد مرحله جدیدی شده چرا که شورای انتقالی جنوب از ائتلاف سعودی فاصله گرفته است.

صهیونیست‌ها که از هیچ فرصتی برای تقویت روابط خود با محیط پیرامونی با هدف ایجاد حلقه امن برای خود فروگذار نمی‌کنند این بار به سراغ جنوب یمن رفته و تمرکز خود را بر روی برقراری رابطه با یک حاکمیت دست نشانده در این منطقه قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار