رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اشد مجازات و تبعید در انتظار اخلال گران نظم و امنیت در استان اردبیل است.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به حساسیت دستگاه قضایی استان اردبیل نسبت به حفظ آرامش و امنیت مردم گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و نیرو‌های نظامی و انتظامی است و قطعاً مجازات سنگین و بازدارنده‌ای در انتظار اخلالگران نظم و امنیت خواهد بود.

او اظهار داشت: به منظور حفظ شان و جایگاه شهر ولایی و حسینی دارالارشاد اردبیل افراد قانون شکن و هنجارشکن که با ایجاد نزاع و درگیری بخواهند سیمای معنوی شهر را خدشه دار کنند علاوه بر مجازات قانونی از جمله حبس، منع اقامت و تبعید به شهر‌های دیگر برای این افراد صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از عموم خانواده‌ها خواست نسبت مراودات اجتماعی در رفتار‌های فرزندان خود نظارت‌های دقیق داشته باشند تا از بروز مسایل و مشکلات که گاهاً جبران ناپذیر است خودداری کنند.

عتباتی در پایان از روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان اردبیل خواست تا در صورت وصول گزارشات نهاد‌های نظامی و انتظامی و نیز گزارشات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت در سریعترین زمان ممکن ورود پیدا کرده و خارج از نوبت به اینگونه پرونده‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.