سرهنگ علی محمدی گفت: برنامه ریزی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله مهم‌ترین رسالت رسانه‌ای رادیو می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در بازدید از ایستگاه رادیو بخش صالح آباد گفت: بی شک برنامه‌های رادیو می تواند کمک فراوانی در بالابردن کارایی و همچنین متعالی شدن نتیجه کار و ارائه بهترین خدمت رسانی ها به هموطنان ما کند.

او ادامه داد: رادیو، یار همیشگی پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی است و برنامه ریزی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله مهم‌ترین رسالت رسانه‌ای رادیو است.

علی محمدی بیان کرد: از آنجا که بیشتر آسیب‌های اجتماعی ریشه فرهنگی دارد، برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه، همکاری همه افراد و نهاد‌های فرهنگی لازم است و رادیو در این حوزه چشم اندازی روشن را با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله نیروی انتظامی آغاز کرده است.

 او با اشاره به نقش مهم و انکار ناپذیر رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در جهت دهی به افکار عمومی و هدایت صحیح آن در مسیر پیشرفت و شکوفایی جامعه، اظهار کرد: رادیو می‌تواند از ابزار‌های مختلفی همچون نشست‌های علمی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و غیره استفاده کند تا جامعه را به سمت قانون‌مداری و آگاهی سوق دهد.

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام مطرح کرد: همواره تعامل هدفمند پلیس با صدا و سیما، آرامش روانی و امنیتی جامعه را به دنبال داشته و از ثمرات این ارتباط، کاهش آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های گوناگون بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.