معاون سیمای مرکز فارس خبر داد؛

کسب جایگاه نخست صدا و سیمای مرکز فارس در تولید ویژه برنامه افطار

معاون سیمای مرکز فارس گفت: مرکز فارس، مازندران و گلستان به صورت مشترک جایگاه نخست تولید ویژه برنامه افطار را در کشور کسب کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، باغبان منش معاون سیمای مرکز فارس در خصوص آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با اشاره به کسب جایگاه نخست صدا و سیمای مرکز فارس در تولید ویژه برنامه افطار، اظهار کرد: بر اساس نتایج بررسی ویژه برنامه افطار سیمای مراکز که از سوی مرکز نظارت و ارزیابی سازمان اعلام شده است، گویای خلاقیت و تلاش پیوسته مدیران و برنامه سازان سیمای مراکز است.

او اضافه کرد: بر اساس آنچه در این گزارش آمده است ١٠ مرکز رتبه خیلی خوب و ٢٠ مرکز رتبه خوب کسب کرده اند و تنها ٣ مرکز در حد متوسط بوده اند.

معاون سیمای مرکز فارس همچنین در خصوص افتخار آفرینی مرکز فارس در این ارزیابی تصریح کرد: مرکز فارس، مازندران و گلستان بر اساس اعلام مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما به صورت مشترک با کسب ٩٣ امتیاز حائز رتبه اول شدند.

باغبان منش اضافه کرد: در این گزارش که از سوی مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما منتشر شده است مراکز البرز و قزوین با کسب ٩٢ امتیاز به صورت مشترک رتبه دوم و مراکز قم و کهکیلویه و بویراحمد با کسب ٩١ امتیاز رتبه سوم را به دست آورده اند.

برنامه مهمونی به تهیه کنندگی عباس روزیطلب در لحظات افطار ماه مبارک رمضان هر روز از سیمای فارس پخش می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار