اجرای ۷۵۰ برنامه در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: برای افشای حقوق بشرآمریکایی ۷۵۰ عنوان برنامه در هفته تبیین حقوق بشر آمریکایی در استان فارس در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الإسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: برای افشای حقوق بشرآمریکایی ۷۵۰ برنامه در هفته تبیین حقوق بشر آمریکایی در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های که در این هفته مورد توجه بوده تولید محتوا در فضای مجازی است، افزود: تولید محتوا در قالب فضای مجازی منجر به توسعه اقدامات فرهنگی در استان و کشور خواهد شد و یکی از اصلی‌ترین اقدامات ترویجی برای بیان و افشای چهره واقعی آمریکا خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: رفتار و خوی وحشیانه پلیس آمریکا در برخورد با مخالفان این کشور بیانی از دیدگاه و منش سیاسی این کشور در قبال کشور‌های در حال توسعه نظیر ایران است و این افراد به دنبال ایجاد تفرقه برای کند شدن سرعت پیشرفت این کشور‌ها هستند.

او در خصوص سایر برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نیز، تصریح کرد: توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان برای کنترل زنجیره شیوع بیماری کرونا باعث شده تا مراسم‌های این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود و در این هفته بیش از ١۵٠ نشست در سطح استان برگزار شده و در شهرستان شیراز نیز با حضور دو تن از علمای برجسته کشور مراسم‌هایی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: برگزاری چندین نمایشگاه عکس در فارس و شهرستان شیراز و برگزاری مسابقات فرهنگی در استان به گونه‌ای است که می‌توان گفت در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی بیش از ٧٠٠ رأس برنامه تهیه و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار