کریمیان در مواجهه با بیماری کرونا گفت: همکاران ما در تمامی حوزه‌ها با جانفشانی و ایثار برای حفظ سلامت مردم خدمت نموده اند که موجب افتخار همه ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  جلسه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین غذا و دارو، آموزشی، توسعه، درمان، فرهنگی دانشجویی، بهداشتی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی، مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان و مدیر آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا و مقابله با آن، در قالب کمیته و کارگروه‌های مختلف خوشبختانه فعالیت‌های ارزشمندی داشته و قطعاً با انجام رسالت سازمانی و تحقق اهداف مربوطه آثار مثبتی برجا خواهد گذاشت.

او اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان آمار مبتلایان به بیماری کرونا در روز‌های اخیر در سطح استان، تمام ظرفیت‌های حوزه درمان برای خدمات دهی به بیماران به کار گرفته خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: اگر افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا و میزان بستری آنان به همین روال ادامه یابد، باید از ظرفیت‌های دیگری برای جبران تخت‌های بستری بهره ببریم که این مسئله با خرد جمعی و مشورت مسئولان دانشگاه دنبال خواهد شد.

او با اشاره به این مطلب که مردم استان هشدار‌های مربوط به شیوع بیماری کرونا را بیش از گذشته جدی بگیرند، یادآور شد: اگر اصول پیشگیرانه و فاصله گذاری اجتماعی از سوی جامعه به درستی رعایت شود، قطعاً شاهد کاهش آمار مبتلایان در سطح استان خواهیم بود.

کریمیان عنوان کرد: در این شرایط که آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان افزایش یافته، باید نیاز‌های درمانی و میزان ظرفیت و توانمندی مراکز درمانی درگیر با بیماری کرونا مورد بازبینی قرار گیرد تا با آمادگی بیشتر و بهتری در این رابطه برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.