رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تجدید بنای مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت خبر داد.

بیمارستان رازی رشت تجدید بنا می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه بازدید سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت استان گفت: طرح تجدید بنای مرکز آموزشی و درمانی رازی در ۸ طبقه با زیر بنای ۳۵ هزار متر مربع طراحی شده است و هم اکنون در دست طراحی است.

او افزود: این طرح مطابق پیش‌بینی و برآورد اولیه ۲۹۷ هزار میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به پیشرفت ۲۳ درصدی دانشکده پزشکی این استان با گذشت ۲۵ سال اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات ساخت دانشکده پزشکی گیلان بالغ بر ۲۵ سال در سایت لاکان آغاز به شد، اما پیشرفت چندانی نداشته است.

سالاری ادامه داد: دانشکده پزشکی سایت لاکان با ۵ طبقه و با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصد احداث شده و برای نهایی شدن نیازمند ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

او تصریح کرد: علاوه بر این پروژه‌ها بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی نیز در سایت لاکان در ۹ طبقه با ۷۰ هزار مترمربع در دست طراحی بوده و پیش‌بینی برآورد هزینه آن ۶۸۰ هزار میلیون تومان است.

سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و همچنین محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز به همراه ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از محل جانمایی طرح احداث و توسعه بیمارستان‌های پورسینا، رازی و همچنین پروژه‌های سایت لاکان بازدید کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.