فرماندار نهبندان گفت: با اجرای شبکه انتقال برق، بزودی روستای کوه لوله نیز از نعمت شبکه آب شرب برخوردار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی، فرماندار شهرستان نهبندان به همراه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی از روستای مرزی کوه لوله بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات در منطقه پرداختند.

بیکی فرماندار نهبندان، گفت: خدمات بسیار خوبی با نگاه محرومیت زدایی و کمک به اقشاری که از امکانات کمتری بهره‌مند هستند، انجام شده است.

او افزود: یکی از خواسته‌های اهالی روستای کوه لوله آبرسانی به روستا است، که با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری اداره آب و فاضلاب و برق، برق رسانی به چاه روستا هر چه سریعتر انجام  می شود تا آب شرب روستا تامین شود.

بیکی ضمن بازدید از مسکن روستایی در روستای کوه لوله عنوان کرد: با نگاه ویژه‌ای که استاندار خراسان جنوبی به نقاط مرزی و محروم داشته اند یکی از خدمات بسیار خوب  انجام شده، پرداخت مبلغ ۲۵ الی ۳۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان استان است.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهبندان ادامه داد: سهم شهرستان نهبندان بیش از هزار و ۶۰۰ واحد مسکن بوده است که از این تعداد ۱۵ واحد مسکن روستایی در روستای کوه لوله احداث می‌شود.

او اظهار کرد: روستای کوه لوله یکی از روستا‌هایی است که به طور ویژه در اولویت احداث ایستگاه دیجیتال کم قدرت قرار خواهد گرفت.

فرماندار نهبندان ضمن بازدید از جاده دسترسی کوه لوله و بررسی منطقه، به متولیان امر دستور کار اجرای زیرساخت جاده را ارائه کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.